Hideaway with me some more

14:20:00


Klasyka opanowała moją szafę w te wakacje! Tym razem postawiłam na luźny żakiet w kolorze ecru, czarną spódniczkę i krótki top w paski. Tak sobie myślę, że zestaw może przypominać nieco styl Kasi Tusk z Make Life Easier, gdyż Kasia najczęściej stawia właśnie na takie klasyczne połączenia podkreślające jej delikatną urodę. Ja również lubię się tak ostatnio nosić, co dawniej wydawało mi się wręcz niemożliwe ;-) 


 Instagram
 











top, spódnica, żakiet - sheinside | zegarek - tk maxx | buty - stradivarius | naszyjnik - reserved | torebka - glitter | okulary - ray ban


You Might Also Like

33 komentarze

  1. Przepiękna marynarka - idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie zachwycacie :) marynarka jest swietna, cały look idealny :) a zdjecia rewelka
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W butach się zakochałam *.*.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny klasyczny zestaw, piękna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna całość ! buty bym Ci ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look, klasyka jest najlepsza sprawdza się w każdym wydaniu, pasuje do wszystkiego i jest ponadczasowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczne zestawy zawsze wypadają dobrze i pasują każdemu. Suuupeeer są te sandałki! Też je kupiłam, ale w brązowej wersji kolorystycznej.
    Pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze uwielbiam Ciebie, Twoją elegancje i klasę. Pięknie. Jedynie buty nie przypadły mi do gustu ale poza tym świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty może i mają gruby obcas, który nie każdemu przypadnie do gustu, ale dzięki temu są bardzo wygodne! ;-)))

      Usuń
  9. Ciekawa bluzka ;-) Bardzo fajna całość.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, świetna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega fajna bluzka!! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna marynarka <3 I też mam te buty :) Tylko niestety strasznie obcierają mi kostki ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała stylizacja i twoje włosy są bardzo piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobasz mi się w takim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię Twoje stylizacje :) zawsze pokazujesz się w innej ciekawej odsłonie ;) uwielbiam tę zmienność :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie! śliczna koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  17. "zestaw może przypominać nieco styl Kasi Tusk z Make Life Easier"
    hehehe, nie schlebiaj tak sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tu jest do schlebiania? ;-) Nie porównuję się do Kasi, tylko napisałam że ten zestaw przypomina mi jej styl ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  18. świetnie wyglądasz w takim zestawieniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny post zapraszam również na swój blog
    http://myminiblogforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Lat świeżo i letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny magazyn!!!

    Zapraszam na ostatnie godziny- super spódniczka z ekoskórki za grosze!

    http://allegro.pl/spodnica-skorzana-skora-spodniczka-xs-m-hit-i4512638405.html

    Pozdrawiam,
    mary-ann

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna,prosta i elegancka stylizacja :)

    Zapraszamy do nas: http://mokasyl3.blogspot.com/
    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka zrobiła na mnie największe wrażenie. Piękne jest to zdjęcie ze zbliżeniem i bez żakietu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo elegancko, jak prawdziwa business woman a bluzeczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers