Let's catch this moment

19:34:00


Obecnie mam bzika na punkcie stylizacji total denim, dlatego też często noszę razem spodenki i koszule dżinsowe bawiąc się przy tym odcieniami dżinsu - od jaśniejszych do ciemniejszych kolorów poprzez cieniowane. Myślę że, dżins idealnie pasuje do koloru khaki, a przede wszystkim do stylu militarnego. Ja wybrałam oliwkową narzutkę, która dodała nieco lekkości tej stylizacji. Co myślicie o tym zestawie? :)

 Instagram
 











bluzka - pull&bear | spodenki, narzutka - sheinside | buty - stradivarius | torebka - sinsay | zegarek - tk maxx (podobny kupisz na zegarownia.pl)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. bardzo fajny zestaw, a sandały genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz. Podoba mi się bardzo, jedyne do czego mogłabym się osobiście przyczepić to do długości tej Twojej narzutki :) Ja bym wybrała coś krótszego, ale połączenie jeansu i khaki jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska stylizacja <3 A ta narzutka jest cudowna :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja...bosko!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor narzutki świetnie wygląda z kolorem butów ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylówka, bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam tego bzika w tamtym roku - non stop jeans:D Wyglądasz rewelacyjnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny set, wyglądasz powalająco <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodenki :D
    Zapraszam: http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. narzutka ekstra!
    robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie jeansu w tym zestawieniu wygląda świetnie! Jedynie nie do końca przekonuje mnie narzutka, ale całość wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo świeżo i dziewczęco! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ jesteś chudziutka! Masz świetną figurkę :) Jednak ja bym już chciała zobaczyć stylizacje jesienne, a tu kolejny post wspominający lato... które niestety odeszło. Już raczej nie będzie dni na zakładanie spodenek... a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ostatnio zrobiłam ciepłą stylizację w swetrze to wszyscy pisali, że za ciepło jeszcze na takie :)
      Nie można dogodzić każdemu! Pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Szczerze mówiąc, dużo osób ucieka w total denim, ale niewielu osobom udaje się stworzyć ciekawy i fajny set :D U Ciebie jednak jest idealnie <3 Ps. BUTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY <3 Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie dobiera Pani konkretne elementy garderoby - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyglądasz! Masz nogi do nieba w tych szortach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers