Knitted sweater

11:23:00

Szarość jak wiecie uwielbiam, a ostatnio wypróbowałam dosyć nowe dla mnie połączenie - z bielą. Powstał bardzo niezobowiązujący zestaw, w którym czułam się naprawdę świetnie. Jesienią szare płaszcze to absolutny must have, a ten który mam na sobie znajdziecie w naszym sklepie Girls Wear :) Jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja?

 Instagram
 








Płaszcz - Girls Wear | Sweter - Sheinside (podobny znajdziesz na bonprix.pl)   | Spodnie - Bershka | Naszyjnik - Katherine | Buty - Czas na buty

You Might Also Like

38 komentarze

  1. wow ślicznie !!! cudownie wyglądasz a stylizacja jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie! Ta stylizacja jest idealna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie ;D Szarośc jest zawsze dobrym rowiązaniem :D
    a u mnie rozdanie :D
    http://MISGUIDEDFASHION.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny płaszcz i fajny klimat zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz genialny! :D
    Ja mam na ich punkcie bzika! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja;)
    Mam pytanie, czy buty są wygodne,bo zastanawiam się nad zakupem.
    Wybrałaś swój rozmiar czy większe mniejsze?
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są bardzo wygodne, wzięłam swój rozmiar - 38 i są w sam raz :)

      Usuń
  7. piękny zestaw! u mnie też dziś torebka z frędzlami w nowy poście się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madzia super wyglądasz! Taki sweterek sama bym przegarnęła ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten płaszcz jest boski! <3 Wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning outfit! Love your jacket!

    Monica Harmony's Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny płaszcz ♥.♥ Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyglądasz, bardzo podobają mi się zestawienia w takich neutralnych kolorach, niby zwyczajnie a jesnak ma o w sobie to coś !

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie zakochałam się w tym płaszczyku ! Wyglądasz w nim genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wygląda płaszczyk :)

    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądałabyś w krótkich włosach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś takie krótkie włosy i wyglądałam średnio, źle się układały. Choć pewnie za jakis czas zetnę, bo juz mi zbrzydly takie dlugaśne ;P

      Usuń
  16. Rewelacyjna stylizacja, super xd

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz obłędnie :) płaszcz z Waszego sklepu - cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały, jesienny look!!

    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się bardzo! Uważam, że dla szarości, biel jest jednym z lepszych połączeń :)
    I ten śliczny płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic dodać nic ująć - ponadczasowe klasyki w jednej stylizacji :)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie włoski by Ci pasowały!! ;)
    Płaszcz idealny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam tą samą szatę na blogu jeszcze parę dni temu ;)
    Fajny blog, będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, pełne usta :) i do tego te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wszystko dobrałaś, skąd torebka ???????? :))
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie pamiętam gdzie ją kupiłam, ale chyba na skorzana.com :)

      Usuń
  25. Podobny naszyjnik znajdziecie na: http://allegro.pl/naszynik-srebrny-pozlacany-pr-0-925-gwiazd-modny-i4785745209.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super :)
    Szarości są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz świetnie! Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers